Въпреки че ежедневието ни е превзето от сайтове като YouTube, скорошен доклад показа, че Европа е почти на последно място по гледане на онлайн видео. Изследването е направено от изследователската група Nielsen, а резултатите от него бяха публикувани в сайта TheNextWeb.com.
На първо място по гледане на онлайн видео се нареждат Китай, Индонезия, Филипините, Индия и Мексико – всяка една от тях с над 120 пункта. За сравнение, на последно място в изследването е Дания само с 30 пункта. Цели 14 от последните 15 страни, участвали в това изследване, са европейски. Единствената не-европейска държава, която изненадващо е застанала на второ място, е Япония. След нея се нареждат, съответно, Франция, Белгия и Германия. България не фигурира измежду изследваните страни.
В световен мащаб изследването показва, че около 70% от онлайн потребителите гледат и видео в Мрежата. Почти половината от тях го правят и на работното си място. Около 11% от хората гледат онлайн видео през мобилните си телефони, като това са най-вече млади хора до 30 години. Резултатите показват, че един от главните фактори за развитието на мобилното онлайн видео е растящия брой собственици на таблети.
Discussion about this post