Едва ли е тайна за някой, че основния източник на приходи за Facebook са рекламите и една от най-новите инициативи на компанията в тази сфера е интегрирането на видео маркетингови послания в профилите ни. Компанията отдавна експериментира с тази идея, а сега се оказва, че отново е отложила плановете си за включването им в популярната си страница. Първоначално те трябваше да дебютират до края на първата половина на 2013г., но сега интеграцията им в акаунтите е насрочена за средата на октомври, предаде adage.
Основната причина за това е, че Facebook искат да добавят и нови функции към видео рекламите, които искат допълнително време за софтуерна разработка. Всъщност те ще са базирани на конкретните предпочитания на потребителите и ще се появяват в емисията новини. Компанията планира да ни показва само по три от тях на ден, като те ще се стартират веднага щом скролнем върху тях.
Звукът от тях няма да се активира освен, ако не кликнем на видео материалите, което ще ги рестартира с аудио и картина. Самите реклами се очаква да са с големина от максимум 15 секунди и се очаква тази инициатива да увеличи значително приходите на компанията в сектора. Ще бъде любопитно дали наистина от средата на октомври ще трябва да се сблъскаме с новите видео реклами на социалната мрежа или премиерата им отново ще бъде отложена от компанията.
Discussion about this post