Вече ви информирахме, че Pokemon Go подлуди света, потребителите играят повече, отколкото използват Facebook и по всичко личи, че манията околко тази игра ще продължи с пълна сила и в следващите месеци. Нейната популярност вече се отрази в положителен план, увеличавайки значително стойността на акциите на компанията, а само преди дни Nintendo постигнаха рекорд за продажба на най-много акции в Япония за период от 24 часа. Припомняме ви също, че два дни след официалната премиера на Pokemon Go играта увеличи пазарната капитализация на Nintendo с внушителните $7.5 млрд.
Благодарение на нея компанията вече струва почти $40 млрд. и така успява да изпревари една от другите големи японски технологични компании, а именно Sony, които сега се оценяват на $38.8 млрд. Според данните на пазарните наблюдатели това е ситуация, която не се е случвала още от 2014г. и те прогнозират, че огромния интерес на инвеститорите към Nintendo ще продължи да се увеличава около Pokemon Go манията. Не бива да забравяме също, че преди броени дни бе и официалната премиера на конзолата mini NES и това също допринася за увеличаването на стойността на компанията.
Любопитен факт е, че много други компании и собственици на малкия и средния бизнес също се възползват от популярността на играта с различни промоции за хората, които я играят. Добър пример в това отношение е McDonalds, които започнаха да предлагат специално Happy Meal меню свързано с Pokemon Gо в ресторантите си в Япония, което увеличи нейните акции с 23%. Можем да сме сигурни, че именно това ще е един от най-големите хитове през летния сезон в сферата на технологиите.
Вижте шест трика да удължим живота на батерията, за да играят Pokemon Go по-дълго
Discussion about this post