Пазарът на LCD телевизори отчете спад в продажбите. Очакванията на анализаторите са той да се повиши в близките месеци, информират от digitimes. Специалисти споделят, че се очаква ръст в търсенето на пазара и това ще компенсира загубите, претърпени от компаниите до сега. Докато през 2009 година износът е бил 143,4 милиона продукта, то през 2010 това число ще достигне 173,3 милиона.
Спадът то 20,2 % за първата четвърт на годината се дължи на нормалното за сезона намаляване на продажбите. През втората има малко увеличение от 3%. Проучвания сочат, че през третата четвърт покачването ще е с 14,9%, а през четвъртата – 17,9%.
Забавянето в продажбите допринесе обаче за повече приходи от панели и завършени сетове. Разбира се, пазарите в различните страни показват различни цифри, но тенденцията е една и съща. След неуспешните месеци предстоят успешни.
Discussion about this post