Социална мрежа, микроблогинг платформа или услуга за изпращане на съобщения? Кое от следните определения описва най-добре Twitter? Едва ли има правилен отговор. Факт е, обаче, че услугата е уникална по рода си и многогодишната й популярност е най-доброто доказателство за това. И все пак около социалната мрежа се въртят няколко упорити мита. Ето петте най-популярни сред тях:
1. В Twitter можем единствено да обновяваме статуса си: разбира се, че не. Можем също да търсим, да споделяме снимки и дори да рекламираме бизнеса си.
2. Само знаменитостите имат много последователи: всъщност това не се отнася само за Twitter, нали? Реално погледнато, всеки може да се сдобие с много последователи ако публикува интересна информация и ретуитва често.
3. Има правилен и грешен начин за използване на Twitter: има социални права – да, но всеки от нас може да ползва социалната мрежа както сам намери за най-добре.
4. Twitter не прави пари: да, сайтът е безплатен за ползване, но това не означава, че създателите му работят доброволно. Напротив, създаването на солидна потребителска база е само началото на един доходоносен бизнес.
5. В Twitter се публикуват само скучни неща: напротив, Twitter се превърна в първата платформа, към която се обръщат свидетелите на гореща новина. Дори новинарските агенции търсят материал за емисиите си в социалната мрежа.
Discussion about this post