Видео съдържанието е едно от най-мощните средства за комуникация в съвременния цифров свят. Живеем в епоха, в която обемът на наличната информация за устройствата които държим в джобовете си е колосална, така че намирането на един интересен начин на общуване е от решаващо значение, а видео клиповете са за предпочитане, тъй като комбинират визуализация и аудио.
Създаването на видео съдържание може да бъде скъпо начинание, така че трябва да се уверите, че хората ще могат да го намират лесно и разбира се, че ще го харесат и ще искат да го споделят с познати и приятели.
Поставянето на вашето видео в YouTube вече не е достатъчно, ето защо оптимизирането на YouTube съдържание е толкова важно, за да сте сигурни, че повече потребители ще го гледат.
И така, какво можете да направите, за да може вашия YouTube клип да се вижда в интернет? Вижте съветите на Business Insider.
1. Заглавия и етикети
Има някои основни неща, които можете да направите за вашето видео. Заглавието, описанието, ключовите думи и таговете на клипа предлагат чудесен начин да обясните на другите какво всъщност представлява вашето видео. Именно по ключови думи, вашата аудитория ще ви търси в Google и ако вие сте ги избрали правилно ще бъдете открити по-лесно. YouTube е може би втората най-голяма търсачка в света, която също е собственост на Google. Има все повече и повече YouTube съдържание, което трябва да се интегрира в резултатите от търсенето на Google. Вие ще помогнете много, като дадете възможно най-точните данни за вашия видео клип.
2. Отправете „Призив за действие“
Както с всеки друг вид комуникация, така и тук трябва да имате ясна представа за това, което бихте искали зрителя на вашия клип да направи по-нататък. За целта може да предоставите линк в края на видеото към друго видео в YouTube, към уебсайт и така нататък. Най-добре е обаче тези линкове да не са натрапчиви и ‘агресивни‘, но достатъчно видими, за да бъдат забелязани и използвани от зрителя. Ако искате вашето видео да конвертира реални потребители в потенциални клиенти, то посочете контактна информация. Добавете към вашия сайт линк, адрес и телефон, на които да ви открият.
3. Включете затворени надписи във видеото си
Това е оптимизация, от която много малко хора се възползват. Търсачките имат проблем с това да разберат какво е видеото, така че затворените надписи са алтернативен начин на комуникиране на вашето съдържание. Видеоклиповете със затворено съдържание се класират по-добре от тези, които нямат в търсачките. Освен това, опцията за затворени надписи е полезна за хора, които имат увреждане на слуха, които не говорят друг език, или не разбират клипа поради лошо качество на звука. В допълнение, затворените надписи са полезни, ако не притежавате слушалки или забравите да ги вземете със себе си. Като цяло, активирането на тази опция в YouTube може да предложи по-голям достъп до сайта и това ще се оцени от потребителите.
4. Направете своето видео интересно и с добър сценарий
Всички оптимизации в света не могат да направят вашето видео интересно. Така че, постарайте се вашия видео клип да бъде интересен, с разумна дължина и с добра миниатюра. Ако сте използвали професионален оператор, тази инвестиция със сигурност си е заслужавала и ще ви се изплати. Професионалистите може и да вземат скъпо за услугите си, но гледайте на това като на добра инвестиция.
5. Използвайте другите социални мрежи
Това е съвсем очевидно, но много фирмите все още не го правят. Вграждането на видео в един сайт е много лесно и когато споделяте видеото в социалните медии, тези постове често имат по-добро присъствие на страницата от просто споделяне на линк.
Discussion about this post