Аmazon e водеща платформа за онлайн търговия и основен източник на приходи за Джеф Безос. Шефът на компанията е един от най-богатите хора на планетата, но също така е собственик на Blue Origin и Washington Post. Eдин от основните фактори при избора на продукт в мрежата на Amazon е да обърнете внимание на коментарите на другите потребители.
Именно този аспект от онлайн платформата сега привлича вниманието ни. Много търговци са започнали да се свързват с клиентите си, които са публикували негативни отзиви в Amazon. Успоредно с това се предлагат допълнителни отстъпки и предложения, с които да ги накарат да променят своето мнение.
Някои потребители дори могат да получат по-висока сума от стойността на купен продукт, ако преразгледат своя коментар, съобщава CNet. На пръв поглед това е логично действие от страна на търговците, но от друга нарушава правилата за използване на онлайн платформата за търговия.
Системата за вътрешни съобщения в Amazon не включва имейлите на купувачите с идеята да се избегне подобна обратна връзка между двете страни. Търговците също така нямат право да изискват промяна или премахване на негативно ревю в Amazon. Oт компанията подканват всички потребители, които са станали обект на подобна практика да докладват за случая.
Това може да стане с имейл до Amazon или от Report Abuse линка, който е наличен в секциите с коментарите. Публикуването на недостоверни коментари е проблем, с който компанията се опитва да се справи от дълго време. Според официалните данни са премахнати повече от 200 млн. подобни съобщения от услугата, качени от 1.9 млн. търговци през последната година.
Още от Digital: 9 полезни трика за Amazon Kindle, които може би не знаете
Discussion about this post