Facebook и Twitter съобщиха, че единственият начин техните потребители да се предпазят от злоупотреба с личните им данни с цел финансова измама е сами за алармират полицията и да й съдейства, информират от usatoday. Банковата индустрия разчита много на отговорността на клиентите си, които предпочитат да банкират онлайн. Говорителят на Facebook Саймън Акстен съобщи, че няма друга алтернатива на защита, освен потребителите сами да съблюдават за това каква информация предоставят в интернет и на кого.
Акстен посъветва да не се дава достъп до лична информация и да не се приемат съобщения от неизвестни податели. Говорителят на Twitter Шон Гарет също изказа мнение, че всякакъв вид действия, свързани с финансови операции в сайта трябва да бъдат избягвани. Той също посъветва потребителите да прочетат внимателно правилата за ползване на сайта и да ги спазват стриктно.
Експерти в областта на кибер защитата споделят мнение, че Facebook и Twitter могат да направят много повече относно сигурността си. Изглежда и двата сайта предлагат много нови услуги, които не са предварително тествани. Но независимо какво се прави от страна на сайтовете за защита, потребителят трябва е да внимателен да сам да пази личната си информация.
Discussion about this post