Все повече големи компании използват мобилни приложения, за да достигат до потребителите и да привличат вниманието им към своите продукти. Оказва се, че тази стратегия е изключително подходяща и дори задължителна и за собствениците на малък бизнес. Изтеглянето на подобен софтуер на локално ниво е доста добър начина да рекламирате и да направите бранда си по-лесно разпознаваем за всички останали. Последните проучвания на специалисти доказват, че притежателите на смартфони също предпочитат да бъдат таргетирани по този начин, за да откриват интересни оферти в интернет, предаде NYTimes.
Според данните в него хората са позитивно настроени към идеята да разбират за различни продукти стига да са тясно обвързани с личните им предпочитания и интереси. Така например мобилното приложение може да е чудесен начин представители на бизнеса да запознаят свой клиент с нова оферта или да му предложат специална промоция, която е съобразена с неговия личен вкус и нещата, които вече е пазарувал от съответния бранд. От една страна потребителите си спестяват време да търсят в интернет, а от друга се чувстват позитивно, че се обръща вниманието на желанията им.
Собствениците на местен бизнес трябва да се съобразят с няколко неща, за да се възползват максимално от този инструмент за дигитален маркетинг. Според проучването приблизително половината от собствениците на смартфони с Android изтриват приложения на местен бизнес с мотива, че не им е достатъчно полезно. Всеки един от тях желае да получава намаления на продукти, участия в специални събития, програми за лоялност и др. Това ги кара да са активни в интернет и да прекарват повече време с приложението и да харесват съответния бранд.
Още от Digital: Пет приложения за Android, които е добре да пробвате тази седмица
Discussion about this post