Въпреки насищането на пазара с Android телефони, собствениците на iPhone остават най-лоялни към марката си, спрямо останалите,отчитат анализаторите от Zokem's U.S. Mobile Life Panel. Резултатите показват, че марката iPhone получава цели 73% за лоялност, който далеч надминава своя най-близък конкурент, който получава едва 40 %.
Едновременно с проучването за лоялността на собствениците към мобилните платформи, резултатите показват също и дали те ще останат верни на същата марка, при следващата си покупка, като дори тези, които не ползват iPhone в момента, посочват че това ще бъде техният следващ избор.
Въпреки че през 2010година Android телефоните се котираха добре на пазара, няколко модела iPhone успяха да отбележат повече продажби, отколкото всяко друго Android устройство. Като платформа, обаче, Android е справедлив съперник – и в известно отношение е по-добър от iPhone, но вниманието на индустрията е все още насочено към телефонът на Apple, като водеща платформа за смартфони.
По надолу в класацията за лоялност, заемат BlackBerry с резултат от 30%, както и Windows Mobile и Palm Pre OS, с дял от по 10%. Ако трябва обаче да се погледне по-детайлно на потреблението на телефони, то потребителите на Android изглежда са по-лоялни от тези на iOS. Сред анкетираните, 89% от сегашните потребители на Android има вероятност да се придържат към същата марка, а 85% от iPhone потребителите планират да останат с Apple.
Discussion about this post