Samsung бе първата голяма компания в технологичната индустрия, която представи по-малка компактна версия на своя флагман за годината в лицето на Galaxy S III mini. След това този ход на корейския гигант принуди и други брандове като HTC и Sony да направят същото, за да се конкурират успешно в сектора. Последните данни на Digitimes разкриват интересни детайли за продажбите на новия Galaxy S IV mini.
Оказва се, че Samsung трябва да промени стратегията си, тъй като последният и компактен смартфон не успява да регистрира доставките, които компанията очаква от него. Основната причина за това са недостатъчно атрактивните му технически характеристики съчетани със сравнително високата му цена. Потребителите също така разполагат с доста разнообразен избор на други устройства от средния клас и това също влияе на популярносттта на Galaxy S IV mini.
В същото време доста по-атрактивна опция е те да се сдобият с Galaxy S III да идентична цена като Galaxy S IV mini, но миналогодишния флагман на Samsung предлага много по-сериозни спецификации. Ще бъде много любопитно да проследим как корейския гигант планира да се справи с тази деликатна ситуация. Намаляването на пазарната стойност на Galaxy S IV mini би бил добър старт в тази насока, но тепърва ще проследяваме какво ще предприеме Samsung.
Discussion about this post