Умните часовници са една от пазарните ниши, която за разлика от смартфоните се радва на впечатляващ растеж през последните тримесечия. Все повече потребители си купуват подобна джаджа като самостоятелно устройство, което не е нужно да свързват към смартфоните, за да го използват. Анализаторите са оптимистични, че ръста в продажбите на смарт часовници ще продължи. Резултатите за второто тримесечие на 2019г. отчитат 12.3 млн. доставки.
Тази цифра представлява увеличение от 44%, в сравнение със същия период през миналата година, когато бяха реализирани 8.6 млн. продажби в световен мащаб. Аpple продължават да имат доста силно влияние в този сегмент и притежават пазарен дял от почти 50%, което се дължи на 5.7 млн. продажби на Apple Watch в периода между април и юни 2019г. Компанията успя да продаде 3.8 млн. броя през второто тримесечие на миналата година, предаде PhoneArena.
Samsung също за изпратили полобително тримесечие, което се дължи предимно на премиерата на Galaxy Watch Active. Kорейският производител вече притежава 15.9% от този сегмент и така изпреварва от тази позиция друг популярен бранд в този сегмент, а именно Fitbit. В следващите седмици ни очаква премиерата на няколко нови продукта на компанията като втората генерация на Versa, което със сигурност ще се отрази положително за Fitbit до края на 2019г.
Още от Digital: Пет луксозни смарт часовника, които може би не сте чували
Discussion about this post