Nintendo очаква интензивно адаптиране на своята 3DS конзола на пазара, което обаче няма да позволи на устройството да достигне показателите регистрирани от предходното поколение на DS платформата. В голяма степен стратегията на компанията за насърчаване на възможностите за свързване и специфичните интернет функции на конзолата са в основата на представянето и. Като това стана ясно от данни, публикувани в доклад на IHS iSuppli Screen Digest, за което информира digitimes.
Наличието на 3D графични възможности, както и уникалния подход на компанията към мрежовите услуги са основните предпоставки за прогнозите от 11,6 млн. продажби на конзолата до края на 2011г. Ако очакванията се сбъднат ще очертаят силното представяне на 3DS в сектора въпреки все по-сериозната конкуренция. Наред с това от IHS iSuppli споделиха, че очакват до 2015г. от Nintendo да реализират около 70 млн. продадени 3DS конзоли в глобален мащаб. Като за сравнение световните продажби на DS и DS Lite достигнаха нива от 91 млн. за същия период от време.
Акцентът, който компанията поставя върху уеб услугите са продиктувани от желанието потребителите да развият усещането, че конзолата може да бъде с тях независимо къде се намират. Като по този начин да се ангажират ежедневно с платформата, а този компонент е ключов за реализиране на тази стратегия. В този ред на мисли една от ключовите характеристики на Nintendo 3DS e включването на функцията StreetPass. Благодарение на нея потребителите могат да взаимодействат помежду си, чрез своите устройства. От компанията наред с това са интегрирали и SportPass функция, която позволява автоматично свързване с налични мрежови връзки и W-Fi горещи точки.
Mаркетинговата стратегия на компанията има за цел да подчертае уникалните компоненти на конзолата, както и нейните възможности за свързване. Тъй като от Nintendo вярват, че достъпа до интернет е ключова характеристика за популяризирането на устройството. Като по този начин ще позволят на мобилните потребители да акцентират върху социалните аспекти на портативната 3DS конзола.
Discussion about this post