Дигиталното съдържание е навсякъде около нас в модерния свят, в който живеем. Смартфоните осигуряват ежедневен поток от съобщения, снимки, информация и мултимедия. Независимо дали обичате да се забавлявате с игри или да търсите интересни клипове в интернет вероятно слушате музика, когато сте в движение.
Любимата колекция от парчета е подходящ начин да поддържаме доброто настроение и да откриваме нова музика. Стрийминг услугите направиха слушането на песни, албуми и плейлисти в максимално удобна и приятна задача.
Безжичните слушалки и Bluetooth високоговорители са предпочитан аксесоар, който гарантира, че музикалната колекция е винаги на едно кликване разстояние. Популярността на Spotify, Apple Music, Tidal и други подобни платформи измести изцяло традиционните носители на музикално съдържание.
През последните години се отчитат сравнително прилични продажби на винили в световен мащаб. В голяма степен таргет групата на грамофонните плочи са ентусиасти, професионалисти и любители на музиката, а не толкова масовия потребител.
Така например приходите от продажба на винили в световен мащаб достигат до $1 млрд. през изминалата година, което е ръст от 61%, спрямо предходната година.
Промените в музикалните навици изглежда не са ограничени единствено до винилите. Причината е, че CD-тата дават признаци на завръщане, отчитайки първият ръст в годишните продажби от 17 години насам. Според данни на CNet са доставени CD-та на стойност от $584 през 2021г. Това е с 21% повече от резултатите година по-рано.
Високото търсене в тази необичайна категория е причина и за интереса към LP/EP-тата, които се продават със 67.3% по-добр през 2021г. Модерните технологии ще продължат да са част от ежедневието ни, но изглежда все повече хора с носталгия се връщат към традиционните начини за слушане на музика.