• Развива визуалната идентичност и ценностите на марката като следваща стъпка в трансформацията на бизнеса• Фокусира вниманието на потребителя към дигитални и онлайн платформи и социални медии• Нарежда се до компаниите от Sony Group под новото бранд послание ‘make.believe’
Sony Ericsson обяви новия етап от продължаващото преобразяване на компанията, който включва промяна на външната визуална идентичност и ценностите на марката с цел да се представи визията за налагането й като Марката за комуникационно забавление. Компанията потвърди възприемането на нововъведеното бранд послание на Sony ‘make.believe’ във всички форми на комуникация с потребителите, за да затвърди лидерската си позиция в областта на забавленията, както и сътрудничеството си със Sony Group.
„Сливането на комуникациите и забавленията стои в основата на предлаганите от Sony Ericsson продукти още от основаването на съвместното дружество. Посланието ‘make.believe’ нарежда Sony Ericsson до компаниите от Sony Group и изразява обединяването на комуникациите и забавленията. С обновяването на бранда и възприемането на посланието ’make.believe’, ние допълнително подсилваме своите предложения за забавления към потребителите,” отбеляза Кати Дейвис, директор Стратегия на марката в Sony Ericsson.
„Текущата трансформация на компанията поставя основите на обновения Sony Ericsson. Промяната на бранда е изключително важна стъпка в тази стратегия и наред с новата култура на откритост, която следваме, бележи промяна в начина на планиране и изграждане на нашите продукти, както и в начина, по който се обръщаме към клиентите си, за да се обвържат с нас, посредством платформи с дигитално съдържание и социални медии,” отбелязва Ленард Хорник, директор Маркетинг в Sony Ericsson.
В чисто визуален аспект, Sony Ericsson ще увеличи притегателната сила на познатото в цял цвят ‘liquid identity’ лого (зеленото топче) като добави седем нови цветови вариации и нов ‘liquid energy’ елемент – цветен поток, струящ от самото лого, за да стане то по-игриво и визуално по-привлекателно за света на дигиталните технологии. Компанията също си поставя за цел да наложи по-открити и базирани на диалога взаимоотношения с потребителите като ги приканва да взимат по-голямо участие в активностите на марката посредством засилен фокус върху интерактивните дигитални канали и социалните медии.
Sony Ericsson ще представи променената си визуална идентичност и въвеждането на посланието make.believe чрез серия от стратегически маркетингови кампании тази есен, включващи базираната на забавленията кампания ‘spark something’ („Запали искрата”) за новите телефони Satio, Aino и Yari, и глобалната кампания като официален телефон и спонсор на 2010 FIFA World Cup™, с която цели да улови страстите на футболните фенове по света.
Discussion about this post