Ситуацията около представянето на Samsung Galaxy Tab продължава да се влошава. След като от компанията обявиха, че продажбите на таблета са под очакванията сега се оказа, че потребителите купуват по-малко устройства, тъй като ги връщат по-често. Това стана ясно от данни на ITC, които показват, че степента на връщаемост на потребителите на Galaxy Тab е 15%. За сравнение Apple с iPad отчетoха едва 2% и посочиха, че именно появата на таблета на Samsung е причина за това, предаде electronista.
Изследването се появи скоро, след като от Samsung потвърдиха, че продажбите са били много по-малко от доставените пратки. Комбинирани двете стойности показват, че много малка част от 2 млн. единици доставени от компанията са закупени и се съхраняват от потребителите. Голяма част от обвиненията на критиците са насочени към липсата на значителни разлики в интерфейса на таблета, в сравнение със смартфон устройсвата. Samsung успя да разработи и интегрира някои оптимизирани приложения като Reader Hub, но въпреки това повечето от компонентите остават идентични с тези на смартфона Galaxy S. Интерфейса на Apple в iPad също страда от този проблем, но разполага с много оптимизирани приложения и широко разпространени функции, които не са включени в смартфоните на компанията.
ITG посочи като основна причина за тези данни употребата на Android 2.2 Froyo в таблета, въпреки опитите на Samsung да персонализира платформата със свои собствени приложения. А представянето на оптимизираната за таблети Android 3.0 Honeycomb версия на операционната система да се окаже ключов момент за цялостното представяне на Samsung в този сегмент до края на годината.
Discussion about this post