Въпреки слабото търсене на ноутбук компютри на световния пазар, в Япония, Китай и на Азиатско-Тихоокеанския пазар, продажбите на този продукт продължават да нарастват. Според International Data Corporation (IDC), продажбите на ноутбук компютри през първото тримесечие в Япония са нараснали с 31% на общо 2.03 милиона бройки. В Китай ръстът възлиза на 9%, а общият брой на продадените лаптопи е 1.18 милиона. В останалата част от Азиатско-Тихоокеанския пазар за първата половина на годината ръстът е 12%, а броят на продадените компютри е 2.81 милиона. За същия период продажбите в САЩ спаднаха с 9% и достигнаха 5.66 милиона бройки. В западна Европа спадът е 26%, а общия брой на продажбите – 5.15 милиона.
Discussion about this post