Компанията помоли 24 милиона клиенти да си сменят паролите след като стана жертва на хакери. Предполага се, че са били разкрити имена, имейл адреси и друга лична информация. За момента няма данни за изтичането на номера на кредитни карти, съобщава BBC News. Zappos е основана през 1999 като онлайн магазин за обувки, сега предлага дрехи и аксесоари.
В съобщение качено на сайта на компанията изпълнителният директор Тони Шиен се обърна към служителите: “Наскоро станахме жертва на кибер-атака от престъпник, който успял да проникне в част от вътрешната ни мрежа чрез един от сървърите ни в Кентъки.” По-нататък в съобщението се казва, че при атаката вероятно са били открити имена, имейл адреси, адреси за фактуриране и получаване на доставки и телефонни номера на потребители. Предупреждава се, че е възможно последните четири цифри от номерата на кредитните карти и криптографски защитените пароли също да са били разкрити. Господин Шиен подчертава обаче, че не са били достигнати базите данни за кредитните карти и плащанията.
“Бяха ни необходими повече от 12 години за да изградим репутацията си и да получим доверието на нашите клиенти. Болезнено е да гледаш колко стъпки назад ни връща такъв инцидент” добавя господин Шиен.
Макар че, атаката е значима, в близкото минало е имало и по-масивни. През 2010г. американски съд намери за винивен хакер откраднал данни от 130 милиона карти.
Discussion about this post