Напоследък почти нищо не се говори за Google TV – телевизионната услуга на едноименната компания, която още в самото си начало бе посрещната от смесена критика. Именно с цел да съживят и подобрят услугата си, Google подписаха споразумение с компания, наречена Redux. Според FastCompany.com, компанията се занимава с откриване на подходящо съдържание за уеб телевизия.
Методът, по който работи услугата, е базиран на вашите собствени предпочитания. Това означава, че вместо да очаква сами да търсите какво да гледате, новата Google TV ще ви препоръчва съдържание в съответствие на това, което сте гледали досега. Целта на Redux, по собствените им думи, е „да ви помогнем да откриете най-доброто за вас съдържание”.
Макар, че е малко вероятно сътрудничесвото между двете компании да доведе Google TV до революция, трябва да се признае, че Redux съвсем не е без потенциала да я подобри. Според FastCompany, уебсайтът на услугата е посещаван от три милиона души месечно. Дали това ще върне интереса към Google TV, предстои да видим.
Discussion about this post