Вече стана ясно, че социалните игри се превръщат в една изключително доходоносна индустрия. До преди известно време това като че ли не тревожеше производителите на традиционни игри, но нещата взеха да се променят. DigitalTrends.com публикува доклад на NPD, според който все по-малко и по-малко хора купуват традиционни компютърни или видео игри.
Промяната, обаче, не се състои само в това. Оказва се, че дългогодишни играчи, които по някаква причина са се преориентирали към социалните игри, плащат по-малко за игрите като цяло. Изследването, което провели от NPD показало, че тези играчи, които са започнали да играят социални игри в Интернет, са започнали да плащат с 20% по-малко.
Според анализаторите тази тенденция ще се окаже застрашаваща за общия пазар на игрите, тъй като традицонните игри по правило генерират много повече приходи. “Цялата гейм индустрия трябва да се опита да се нагоди към новата ситуация, за да може да поеме идващия удар,” казва Анита Фрейзиър, една от водещите изследването. Тя не уточнява, обаче, как точно трябва да се пригоди към промяната пазарът за видео игри. В момента 10% от играчите на социални игри докладват, че са похарчили реални пари в социална мрежа, а 11% признаха, че имат намерение да го направят в бъдеще.
Discussion about this post