Mножество потребители на Apple се оплакаха от липсата на достъп до профилите си в облачната услуга iCloud. Oказва се, че проблемът се проявява в множество страни по света и от компанията официално потвърдиха за него. Успоредно с това сървърите на iMessage услугата също са блокирали, информира macrumors.
От Apple увериха, че работят, за да отстранят проблема по възможно най-бързия начин. В интернет дори се появиха данни, че служителите в главния офис на компанията в Купертино са изпитвали затруднения с достъпа до интернет. Предстои да видим каква е действителната причина за сегашния проблем с две от най-популярните услуги на компанията.
В момента в официалният на Apple бе публикувано съобщение, в което се казва, че сървърите и са възстановили нормалната си работа. Даните също така разкриват, че достъпа до iCloud и iMessage е бил блокиран в продължение на приблизително два часа. Ще е любопитно да проследим дали инженерите на компанията са намерили необходимото решение, за да не се повтори проблема отново.
Discussion about this post