Когато чуем таблети, повечето от нас сигурно си представят джаджа, която бихме използвали само с развлекателна цел. Бизнесът, обаче, явно не смята така. Според AllThingsDigital.com, две трети от малките компании обмислят да се сдобият с таблет в следващите няколко месеца и този таблет, за радост на Apple, по всяка вероятност ще е iPad.
Компаниите, които са до най-голяма степен заинтересовани от бизнес приложенията на таблетите, са тези, които разполагат с до 1000 служителя. Цели 73% от тях вече са отделили до $21 хиляди за покупка на таблети през идната година. Този процент е с около 5 пункта повече спрямо миналото фискално тримесечие.
Намеренията на малкия бизнес със сигурност са добре дошли за Apple, чийто таблет явно ще продължава да се продава с все същата сила вече не само на потребителския, но и на бизнес пазара. Според анализатора от фирмата NPD Стивън Бейкър, както за нормалните потребители, така и за бизнесмените името “iPad” отдавна се е превърнало в синоним на технологичния клас „таблет“.
Discussion about this post