CenterNetworks публикува кратък списък с вероятните тенденции в PR и маркетинга през 2010 г.
Истинските фенове и разбиращи реално социалните медии ще изпъкнат по-ярко, в замяна на сегашните универсални специалисти, които само щом имат акаунт в социална мрежа твърдят, че я познават из основи.
Прес релийсите ще продължат да се променят и използването на линкове към социални мрежи, блогове и видео файлове ще е традиция.
Twitter все пак ще въведе или реклами, или платени акаунти по желание.
Маркетинг бюджетите ще се активизират.
Контентът ще продължи да властва.
А с това ще се въведат и нови методи за неговото популяризиране.
Инвазията на социалните мрежи ще продължи и светът ще стане още по-малък.
PR кампаниите ще трябва да са строго таргетирани, оригинални и внимателно подбрани.
Discussion about this post