Управлението на профилите в социалните мрежи е скъпо начинание за една компания. Много фирми дори наемат служители на пълен работен ден които да се грижат за присъствието на компанията в социално медийно пространство.
На пазара има различни десктоп и мобилни приложения, които помагат за организирането на информацията между различните социални мрежи. Четете по-надолу за да разберете повече за тези 3 приложения за управление на социалните медии.
Те могат да ви помогнат да публикувате вашето съдържание в различни социални мрежи, а в някои случаи дори повече от това. Освен това можете да проучите и тези 7 бизнес приложения, които e добре да имате.
1. Everypost
Everypost ще ви помогне да публикувате съдържание в няколко социални мрежи едновременно, включително Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Pinterest, Tumblr и Dropbox. Безплатната версия ви ограничава да публикувате в една платформа на всеки 24 часа, което е жалко, но ако сте готови да плащате по $ 10 на месец това ограничение се премахва. Everypost включва някои готини функции като например, възможността да се добавят филтри към снимките, които публикувате.
Интерфейсът е чист и лесен за използване, а публикуването на текст и снимки е като детска игра. Имайте предвид обаче, че Everypost не е инструмент за сърфиране из социалните мрежи и не предлага възможност за пускане на коментари. Някои от конкурентните услуги предлагат това, но компанията твърди, че работят по въпроса.
2. Sprout Social
Sprout Social е уеб-базирана услуга и мобилно приложение за управление на социалните медии, но за да се ползвате от него ще трябва да платите абонамент. Стандартният абонамент е $ 59 на месец, но парите си заслужават, защото това е един полезен инструменти, който осигурява подробни анализи на вашите постове и добра интеграция за обслужване на клиенти. Вие бихте могли да управлявате няколко акаунта в различни социални мрежи от една локация. Това е една чудесна възможност да се присъедините към разговорите и да реагирате на мненията и съветите на клиентите си в мрежите. Със Sprout Social никога няма да пропускате съобщение, което има значение за вашия бизнес, но това удобство разбира се, си има цена.
3. Buffer
Един от най-големите въпроси, който стои пред мениджърите на социалните медии е кога да публикуват съдържанието, така че то да достигне до най-широка аудитория. Buffer твърди, че има отговор. Buffer е инструмент, който позволява едновременно управление на профилите ви в Facebook, Twitter, LinkedIn. Платената версия е с цена $10 на месец и ви позволява да добавяте още профили и страници. Инструментът е изключително удобен и лесен за работа. Посредством безплатни плъгини за вашия браузър, можете да поставяте в буферната памет на компютъра уеббстраници с публикации, снимки, видео, които желаете да бъдат постнати в социалните мрежи, а след това задавате план за публикациите (по дни и часове) и Buffer ще свърши останалата работа вместо вас.
Discussion about this post