Приложението продължава да впечатлява със своята популярност. Споделянето на кратки клипове никога не е било толкова забавна и приятна задача. Създателите на TikTok искат да го възприемаме не просто като платформа за кратки видео клипове и социална мрежа, но също и като платформа за търсене. Откриването на релевантно и атрактивно съдържание е интегрална част от изживяването, което предлага платформата.
Ако често ви се налага да търсите видео в TikTok е добре да знаете за важна промяна, тъй като търсачката на приложението ще започне да показва реклами. Водещите маркетингови партньори ще могат да поставят спонсорирани публикации заедно с органичното съдържание в TikTok. Когато потребителите кликнат върху дадена реклама ще могат да продължат да превъртат показаните клипове в интерактивен фийд.
Приложението ще показва “Sponsored” таг, за да ви информира за новия рекламен формат. Припомняме ви, че вече виждаме подобни съобщения между препоръчваното съдържание във “For You” секцията на TikTok. Според официалните данни рекламите от търсачката ще бъдат активирани по подразбиране за рекламодателите.
Компанията отлагаше известно време функцията, която вече е част и от Instagram. Само през миналата година TikTok генерира $9.9 млрд. приходи от реклама през изминалата година. В дългосрочен план тази стойност ще достигне до $13.8 млрд. годишно до 2026г.