Разпространението на кратки видео клипове никога не е било толкова лесна задача и се превърна в бизнес за милиарди долари. ТikTok е най-добрият пример, но много други приложения вече предлагат сходни функционалности. Колкото повече време прекарваме в своите профили, толкова по-добре за разработчиците.
Именно заради това TikTok постоянно експериментират с възможности, които тепърва да се превърнат в солиден източник на приходи. Игрите вече са част от приложението, но компанията има много по-амбициозни планове. Само след броени дни ще се проведе събитие, на което TikTok ще разкрият агресивните си планове в сферата на игрите.
От 9to5mac съобщават, че това ще се случи на 2 ноември. Събитието ще се проведе под слогана “TikTok Made Me Play It”. Представители на водещи разработчици на игри също са потвърдили своето участие. Това са EA, 2K, VNG Corporation, NetEase Games, Homa и др.
В официално изявление TikTok потвърдиха за събитието, но не разкриха допълнителни подробности за своите планове. Netflix са друга популярна платформа, която вече започна да инвестира в разработка на геймърско съдържание.