Електрическите автомобили са технология, която е въпрос на време да стане част от ежедневието на милиони потребители. Производителите вече инвестират сериозен бюджет за разработка на батерии и системи за захранване, които да гарантират по-голям пробег с едно зареждане. Конкуренцията и общите усилия на компанията са гаранция, че електрическите автомобили ще стават все по-добри и достъпни за масовия потребител.
Екип от специалисти на Toyota вече са насочили вниманието си към любопитен проект, с който ще опитат да подобрят EV моделите. Японският бранд експериментира с разработката на ръчна скоростна кутия за следващото поколение електромобили. Това е много интересно решение на Toyota, тъй като настоящите превозни средства в тази категория имат автоматични трансмисии.
Информация от регистрирани патенти от компанията хвърля повече светлина над конкретните им планове да превърнат технологията в реалност, съобщава GizmoChina. Причината е, че Toyota провеждат експерименти с няколко концепции, които да доведат до създаването на първата ръчна скоростна кутия за електромобили в индустрията.
Амбициозните опити на Toyota не е изненадващо, че включват употребата на педал на псевдо съединител, както и за псевдо превключване на предавките. Това ще позволи на водачите на електрически превозни средства да преминават към ръчна трансмисия, когато е необходимо. Има милиони потребители, които са свикнали с ръчните скоростни кутии в автомобилите в вътрешно горене.
Пренасянето на концепцията и към EV моделите, обаче е свързано с известни технически предизвикателства. Една от идеите, над които се работи включва използването на моторизиран контролер, който моделира изхода на базата на традиционен автомобил с вътрешно горене. Механизмът на този компонент е в основата на бъдещата ръчна трансмисия за EV модели, над която работи Toyota.
Конкретните техническите детайли все още не са известни, тъй като предстоят още тестове с иновативната система.
Със сигурност компанията ще опита да взаимства някои ключови елементи от трансмисиите на конвенционалните автомобили. На този етап Toyota са единственият голям производител, който работи над подобна технология.
Още от Digital: Нова батерия за електромобили на дълги разстояния използва уникален материал, за да предотврати повреди
Discussion about this post