Шефът на Twitter, Дик Костоло разкри интересни детайли за бъдещите планове на компанията по време на срещата с инвеститорите, на която обяви финансовите резултати за тримесечието. В своето изказване той сподели, че микроблогинг платформата възнамерява да представи емисия с новини в профилите, по подобие на идентичното предложение във Facebook. Тwitter също така вече работят над специален алгоритъм, който да обработва и филтрира съдържанието, предаде GigaOm.
Информацията за тази функция се появи като отговор на въпрос на един от акционерите, който изрази съмнение в бъдещия потециал за развитие на компанията. Дик Костоло смята, че доста потребители са позитивно насочени към идеята да виждат специална секция в своите акаунти, в която има предварително филтрирана емисия от съдържание. Twitter няма да копират изцяло фунционалността на News Feed във Facebook, а ще заложат на съвсем различен подход.
Една от възможостите е да представят актуализирана версия на Discover раздела или да използват алгоритъма, за да създават потоци от новини за новите потребители, като така ги стимулират да прекарват повече време в профилите си. Компанията обмисля всички възможности и е само въпрос на време да разберем повече детайли за предстоящата функционалност. Twitter постоянно се опитват да подобряват работата на своята популярна платформа и сегашната информация е поредното доказателство за това.
Discussion about this post