Аmazon са най-голямата търговска верига в интернет, но и компания, генерираща голяма част от приходите си от своята AWS облачна платформа, която се използва от много представители на бизнес средите по цял свят. Последните финансови резултати за тримесечието само потвърждават, че това наистина е една от най-доходоносните дивизии на Аmazon, но в никакъв случай не е единственото ѝ oръжие в борбата с нейните конкуренти. Благодарение на тях разбираме, че AWS платформата е причината за повече от половината от оперативната печалба на технологичния гигант в първите три месеца на годината, което само по себе си е категорично доказателство за нейното важно значение за бизнеса на Amazon.
Сега разбираме, че компанията вече разполага с нов солиден източник на приходи и това е нейното подразделение Amazon Business, което специализира в продажбата на стоки директно до корпоративните клиенти, информира Forbes. Само една година след създаването си се очаква тази структура да допринесе за приблизително $1 млрд. приходи от тяхната продажба, което е доста впечатляващо постижение. Aко всичко върви по план това може да се превърне в най-успешния бизнес за компанията, тъй като на AWS платформата и бе необходимо повече от десетилетие, за да стане печеливш продукт.
Според официалните данни днес Amazon Business се използва от над 300 хил. корпоративни клиенти в световен мащаб, като техния брой се увеличава с около 20% на месечна база, което е сигурна гаранция, че тази тенденция ще продължи. В момента тази услуга на компанията предлага достъп до над 9 млн. стоки, които са селектирани специално за нуждите на бизнес средите и също така използва и външни доставчици, за да изпраща навреме всички пратки. Въпрос на време е да видим дали наистина тази платформа може да се превърне в най-успешния продукт на Amazon в дългогодишната история на компанията.
Вижте Amazon разработват собствена платформа за виртуална реалност
Discussion about this post