Huawei има още една добра новина за собствениците на Huawei nova 10 и Huawei Mate 50. Така също и на всички други Huawei устройства, използващи собствения магазин за приложения на компанията – AppGallery. След приложенията m-Postbank и m-Token Postbank, вече и услугата ONE wallet by Postbank се присъединява към богатата колекция от глобални и локални финансови услуги, достъпни за българските потребители на Huawei.
ONE wallet by Postbank
ONE wallet by Postbank се предлага както за клиенти на Пощенска банка, с поне един активен банков продукт (сметка или кредитна карта). Така и за потребители с платежни инструменти, издадени от друга банка.
ONE wallet by Postbank е сред последните иновации в богатото портфолио от дигитални решения, които Пощенска банка разработва за своите клиенти. Услугата предоставя възможност за извършване на безконтактни картови разплащания. Както и парични преводи през телефон. Фокусът е върху удобството, сигурността и отличния контрол, които предоставя на ползвателите.
ONE wallet by Postbank е достъпен не само за съществуващи клиенти на банката, но и за потребители, които към момента не ползват нейни продукти и услуги.
Бързина и удобство
Разнообразието от функционалности на мобилния портфейл ONE wallet by Postbank цели да осигурява бързина, удобство, сигурност и свобода. Регистрираните потребители имат възможност да извършват безконтактни картови разплащания чрез своя смартфон. Валидно за търговски обекти в страната и в чужбина, в които е наличен безконтактен ПОС терминал. Като могат да разчитат на високото ниво на сигурност и защита при използване на приложението.
Мобилният портфейл позволява още извършване на безплатни бързи преводи. В лева, между регистрирани в приложението потребители, по мобилен номер на получателя, както и парични преводи. В лева, по IBAN на сметка, водена от банката или друг доставчик на платежни услуги. За ползвателите – регистрирани клиенти на Банката, с поне един активен банков продукт, приложението дава възможност и за извършване на парични преводи към карти, издадени от Пощенска банка, по номера на картата.
Осигурена е и възможност за блокиране/ разблокиране на всяка една карта, издадена от банката и регистрирана в приложението. В допълнение към опцията за избор на конкретни канали (АТМ/ПОС/интернет), в които да се забрани или ограничи употребата на дадена карта.
Възможно е залагане на допълнителни по-ниски лимити. В допълнение на страндартните за продукта, както и ограничаване на използването на картата по регион (България, Европа, Свят). Друга полезна функционалност е тази за добавяне на карти за лоялност само чрез сканиране на бар кода им.
ONE wallet by Postbank осигурява гъвкави възможности за активация. Потребителите, клиенти на Пощенска банка могат да се регистрират като използват своите данни за вход в интернет банкирането на банката (e-Postbank). Или като въведат в приложението данните на някоя от своите банкови карти, издадени от Пощенска банка. След потвърждение на регистрацията, всички карти и сметки на клиента се визуализират автоматично в приложението.
Как става регистрацията
Регистрационният процес за потребители, които към момента не са клиенти на банката, се осъществява в няколко лесни и интуитивни стъпки, в рамките на минути. Клиентът следва да предостави необходимите за регистрацията данни, в това число идентификационни данни, данни за контакт, както и да потвърди регистрацията си чрез въвеждане на комбинация от еднократни кодове. След одобрение на регистрацията, клиентите могат да се наслaдят на предимствата и удобството, предоставени от ONE wallet by Postbank.
В допълнение, на всички регистрирани потребители се издава и дигитална карта към новооткрита сметка за елекронни пари. Тя е без такса за обслужване или поддръжка, за ползване на услугите посредством мобилния портфейл.
Какви са предимствата
Ползвателите на One Wallet by Postbank могат да извършват безконтактните разплащания чрез мобилни устройства. Това става с налична и активирана NFC функционалност и отговарящи на минималните техническите изисквания за инсталиране на приложението.
Преводи и безконтактни плащания могат да бъдат направени както чрез дигиталната карта. Тя се предоставя от банката, без такси за издаване и обслужване, след регистрация в приложението, така и от всяка друга карта, издадена от Пощенска банка, регистрирана в мобилния портфейл, според избора на клиента.