Изкушените от най-новата мобилна услуга на GLOBUL – i-mode, се обединиха в i-mode клуб. Възможността да си мобилен и едновременно с това да си непрекъснато информиран и да се забавляваш, използвайки мобилния си телефон, провокира интереса на известни личности броени дни след официалния старт на услугата на 18 септември. Сред първите членове на i-mode клуб са Руши Виденлиев, Белослава, Владимир Ампов-Графа, старши треньорът на националния отбор по футбол Христо Стоичков и най-бързата бяла жена Ивет Лалова. Фен на уникалната технология е и атрактивният поп-фолк певец Азис, който не се разделя с i-mode телефона си Motorola SLVR L7 i-mode. i-mode е най-популярната мобилна информационна и развлекателна услуга в света, с над 53 милиона потребители. Само с натискането на един бутон потребителите имат достъп до електронна поща, информационни сайтове и качествено мобилно съдържание – мелодии, картинки, игри и видеоклипове за телефон.Голяма група от фенове на услугата се оформи и сред популярни телевизионни и радио водещи. Причината е основното предимство на i-mode: изключително лесният достъп и добре подредената информация. Буквално с две-три натискания на бутон, потребителите влизат в електронната си поща или в сайтове с новини, финансова, спортна и справочна информация. В момента през i-mode са достъпни 45 водещи български и чуждестранни сайта, сред които Дневник.bg, Focus News, EuroNews, CNN, EUROSPORT, topsport.bg, Playboy. Водещият на Big Brother Ники Кънчев и спортният коментатор Томислав Русев са сред първите абонати на i-mode.„Създаването на i-mode клуб и интересът към предлаганата единствено от GLOBUL услуга, показва, че сме на прав път. Доволни сме, че успяваме да отговорим на нуждите на съвременните и динамични хора, които нямат време да опознават сложни технологии, а просто желаят достъп до гореща информация и забавления по най-бърз и лесен начин”, сподели Петя Стоянова, Директор Корпоративен маркетинг на GLOBUL. i-mode е разработена от японската телекомуникационна компания NTT DoCoMo. Маркетингови изследвания сочат, че в Япония, където услугата стартира през 1999 г., потребителите й предпочитат i-mode пред истинските вестници, реалната телевизия, а за част от тях i-mode напълно замества Интернет.
Discussion about this post