Johnson Controls, един от световните лидери в областта на автомобилните интериорни системи, електроника и акумулатори, официално откри своя нов технологичен център за електроника в София. Компанията представи и своите планове за развитие. Томас Патцелт, Вицепрезидент и генерален мениджър “Електроника” за Европа и Росен Филипов, Директор инженеринг на Johnson Controls България подчертаха, че в компанията вече работят над 320 български софтуерни специалисти и инженери. Освен това ще бъдат наети още 150 квалифицирани български служители, които ще работят в сферата на разработването на нови продукти и тяхното тестване. “Българският офис е от много голямо значение за региона. Johnson Controls разполага с над 250 предприятия по света, но само 5 технологични центъра за електроника, базирани в САЩ, Франция, Германия, а вече и в България,” обясни Томас Патцелт. Johnson Controls развива дейност в България от пет години. Новият офис предлага отлична работна обстановка и широко работно пространство – 4105 кв. м. Компанията предлага не само добри възможности за изграждане на кариера, но и подпомага професионалното развитие на своите служители чрез обучения и квалификационни курсове, както на местно ниво, така и в чужбина. “Ние искаме да наемем квалифицирани и мотивирани хардуерни и софтуерни специалисти, които да помагат при разработването на технологии, следващи последните тенденции в този сектор. Освен това ние търсим не само висококвалифицирани професионалисти, но и начинаещи в тази област. Студенти, които търсят опит в компании, винаги са добре дошли,” заяви Росен Филипов, позовавайки се на съвместната работа на Johnson Controls с българските университети.Над 320 служители в софийския офис на компанията обединяват усилия на международно ниво с технологичните центрове във Франция и Германия. Основните задачи на българските специалисти са в областта на разработването на софтуерни решения за автомобилната индустрия по индивидуални поръчки като допълнение към проектирането на хардуерни и механични устройства за електрониката. В хода на процеса, “вградените системи” се интегрират в инструментални клъстери и дисплеи, както и в мултимедийни системи, контролни уреди и продукти за осигуряване на комфорт и безопасност при шофиране, какъвто е HomeLink – интегрирано устройство за отваряне на гаражни врати. От една година капацитетът на технологичния център се разширява към хардуерни решения и механичен дизайн на детайли за електроника. Обширните потребителски изследвания, отличните експертни знания в областта на дизайна и над 20-годишният опит в разработването и производството на автомобилна електроника, както и познаването на електронната автомобилна архитектура, гарантират удобни за ползване продукти с красив дизайн, ергономичност и функционалност. “Ето защо не е изненадващо, че можем да разчитаме на клиенти сред всички известни производители на автомобили – на практика всички марки познати на българския пазар – Alfa Romeo, Audi, BMW, Chrysler, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Jeep, Jaguar, Lancia, Land Rover, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rolls-Royce, Saab, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, VW, Volvo и др.,” обясни Росен Филипов.
Discussion about this post