Шлемовете за виртуална реалност стават все по-популярни. Те намират най-различно приложение, не само за забавление, но и във филми представящи туристически дестинации, при брокери на имоти, туториали за сервизна дейност и т.н.
Спомняте си, че преди време Digital.bg писа, че „Volkswagen използва 3D очила в заводите си”, да автомобилопроизводителите също намират приложение на тази улесняваща живота ни технология.
Поредното доказателство е иновативният ход на Audi които ще предлагат на бъдещи и настоящи клиенти виртуален тестдрайв на новите си модели автомобили. За целта те са се спрели на VR шлема HTC Vive. Както знаем всеки реален тест драйв амортизира автомобилите, отнема време и изразходва гориво, което малко или много замърсява околната среда.
Чрез очилата за виртуална реалност от Audi ще могат да предложат на много повече хора възможност да тестват автомобилите им. От друга страна, това е и много по-ефектен заместител на 2D каталозите в които просто разглеждаш снимки. С 3D може да се надникне във всяка част на интериора в купето и извън него. Ubergizmo съобщава, че новата услуга на Audi ще стартира от началото на 2016г. Дали ще я видим и в България, предстои да разберем съвсем скоро.
Вижте още: Най-здравият смартфон в Света – Motorola Droid Turbo 2
Discussion about this post