LinkedIn безспорно е една от най-полезните социални мрежи в света. Платформата ни позволява да се свързваме с хора заети в същия като нашия бранш, за да намираме бързо и лесно потенциални работодатели или служители. Сигурни ли сте, обаче, че профилът ви в LinkedIn е привлекателен за останалите? Вижте дали спазвате следващите 12 трика, които, според сайта MakeUseOf, правят представянето ни в LinkedIn успешно.
1. Не оставяйте платформата сама да определи как ще изглежда URL адреса на акаунта ви – изпишете сами това, което искате да виждате след наклонената черта.
2. Създайте си „LinkedIn бадж” и го добавете към своя блог или уебсайт. Всеки, който го натисне ще се озове директно в акаунта ви в социалната мрежа.
3. Направете така, че другите да разбират, когато сте разглеждали профила им. Това се прави с влизане в менюто с настройки и избиране на опцията Select what others see when you’ve viewed their profile (Изберете какво да виждат останалите, когато разглеждате профила им).
4. Следвайте профилите на компании, които харесвате, за да сте сигурни какви са ценностите им и срещу какво се борят – това може да ви помогне в потенциално интервю за работа с техни представители.
5. Получавайте новини от бранша, в който работите и ги споделяйте: така ще покажете на потенциалните си работодатели, че наистина вярвате в това, което правите и живо се интересувате от него.
6. Според експертите, успешният акаунт в LinkedIn е свързан с още минимум 50. Когато каните някого да се свърже с вас, обаче, изпратете му лично написано от вас съобщение, за да създадете здрава връзка от самото начало.
7. Не пишете препоръки на хора, в чиито качества не сте сигурни, тъй като това може да накърни вашата собствена репутация. Измъкнете се от ситуацията като напишете, че не сте правилният човек, който би могъл да даде адекватна препоръка в случая.
8. Не се срамувайте да помолите някого да потвърди и одобри публично уменията, които сте изредили в профила си – стига наистина да сте сигурни, че ги притежавате.
9. Не свързвайте LinkedIn акаунта си с профилите си с други мрежи за лично ползване като Facebook – личният и професионалният ви живот трябва да са разделени.
10. Не публикувайте информация твърде често или твърде рядко – няколко пъти в седмицата е напълно достатъчно.
11. Преди да изпратите съобщение на някого, провете каква е политиката му на свързване с нови контакти: някои потребители изрично определят с какви хора искат да се свързват и с какви не.
12. Не се колебайте да се свържете с потребител в LinkedIn малко след като сте се запознали на живо. Колкото повече чакате, толкова по-малка е вероятността той/тя да си спомни за вас.
Discussion about this post