Манията по приложения за мобилни телефони не затихва. Големият интерес към тях обаче не означава, че потребителите са занижили изискванията си и искат всякакви приложения. Според проучването на компанията Localytics, публикувано от Mashable, потребителите държат изключително много на първите впечатления от всяко приложение, което свалят и инсталират.
Данните на Localytics показват, че 26% от всички свалени приложения, независимо платформата, биват използвани само веднъж от потребителите. Ако те не бъдат впечатлени веднага от съответната програма, тя няма да получи втори шанс.
Проучването разкрива и важна подробност, която често се избягва. Обикновено приложенията се хвалят за успеха си с броя сваляния, който са регистрирали. В действителност обаче истинският успех е честотата на използване на съответното приложение, която в повечето случай остава известна само за неговия създател.
Discussion about this post