Автомобилната индустрия претърпя множество промени през последните години. Промените засегнаха не само крайния продукт, но и начинът, по който се организира работата на различните отдели в производствения процес.
Най-интригуваща обаче отново е работата на дизайнерите на автомобили. Ако се вгледаме внимателно в резултатите от техните творчески търсения, ще установим, че тези хора като че ли постоянно се опитват да достигнат нови висини, сякаш не са особено доволно от онова, което са създали до този момент.
От Fox Tech News ни информират, че ако се съди по информацията от различни източници, неудовлетвореността от свършеното кара тези гениални инженери да търсят различни нови начини за изява. Един от тях очевидно са познатите от софтуерната индустрия „великденски яйца“. Става въпрос за прикрити визуални елементи, които дизайнерите включват в проектите си.
Това са най-често различни маркировки. Тези автомобилни „великденски яйца“ обаче допринасят за повече индивидуалност, въпреки че както ще се убедите от предложенията в списъка по-долу, моделите, които ги имат едва ли се нуждаят от нея.
1. Chrysler 200
Chrysler натрупа черни точки с рекламния слоган „Внесено от Детройт“, който накара фондацията „Произведено в САЩ“ да се самосезира и да проведе собствено проучване дали това наистина е така. Припомняме, че изразът се появи в рекламен клип на Chrysler 200 за финалите на шампионата по американски футбол, а всеки, който си направи труда да проучи въпроса ще установи, че Chrysler 200 се сглобява в Мичиган, докато моделът 300, който също стои под слогана в няколко клипа се прозивежда в Онтарио, Канада. Двигателите му пък пристигат чак от Мексико. Е, тази история е вече минало, но дизайнерите на интериора на Chrysler 200 2015 са решили да ни я припомнят като са вградили метална плочка със силуета на град Детройт в централната конзола. „Без да го приемате прекалено насериозно, това показва как нашият екип отива крачка напред в проектантската си работа, като дава на интериора елемент на изненада, който разкрива характера и душата на превозното средство”, споделя Клаус Бусе , ръководител на екипа по интериорен дизайн в Chrysler.
2. Aston MartinVanquish
Следващия път, когато видите Vanquish на пътя, погледнете по-отблизо стоповете на автомобила. При създаването им дизайнерите са използвали чист визуален трик: ако преместите мислено стоповете един до друг, те ще се трансформират в логото на Aston Martin. Директорът на отдела по дизайн на Aston Martin, Марек Рейчман, споделя, че за британската автомобилна компания е много важно техните превозни средства да се разпознават независимо от коя страна ги гледате.
3. Tesla Model S P85
Собствениците на Tesla Model S P85 могат да опитат следния трик: на сензорния 17-инчов дисплей на автомобила отидете в „About“ и натиснете и задръжте логото на P85. В резултат на това ваше действие на дисплея ще се появи снимка на екипа, който е разработил проекта на колата.
4. Ford Mustang
Ако притежавате Ford Mustang може да покажете този номер на приятелите си и няма начин да не ги впечатлите. През нощта когато отключвате своя 2014 Ford Mustang и светлината блести под страничните огледала на автомобила, на земята ще се проектира логото на Mustang. Говорителят на Ford казва, че този ефект се нарича Pony Puddle Lamp и има за цел да добави нотка забавление към емблематичната кола.
5. Jeep Renegade
Jeep има навика да крие функции в своите оф-роуд превозни средства. Сега в предстоящия Jeep Renegade, под радиото може да откриете гравирана топографска карта на пустинята Моаб в Юта, една от световните топ оф-роуд дестинации.
6. Chevrolet Corvette Stingray
Зашеметяващото седмо поколение Corvette Stingray също крие изненада. Не си мислете обаче, че говорим за неговото адаптивно окачване Magnetic Ride Control или за изцяло новият му 6.2-литров V8 двигател LT1, който съчетава авангардни технологични решения като директно впръскване, Active Fuel Management (изключване на част от цилиндрите при работа на частично натоварване) и високотехнологичен горивен процес, които дават възможност за осигуряване на по-висока мощност при по-нисък разход на гориво. На задното стъкло на автомобила, под определен ъгъл може да се видят множество Corvette лога.
Discussion about this post