Нека си го признаем, нашите телефони не са перфектни. Те може да ни предлагат много възможности за забавление и работа, но и са съпроводени от редица проблеми като слаба батерия например.
Освен това, напоследък анализаторите спекулират с идеята, че проблемите с мобилните устройства развалят удоволствието от използването им дотолкова, че има потребители, които вече не се толкова ентусиазирани.
От CNet предлагат някои бързи решения на най-честите проблеми, с които се сблъскват собствениците на iPhone и iPad. Разгледайте ги и ще намерите практични съвети за това как може да ги преодолеете.
1. Лош живот на батерията
Лошият живот на батерията е проблем, с който всеки потребител трябва да знае как да се справи. Деактивирането на приложенията които работят във фонов режим, изключването на автоматичните актуализации и на услугите споделящи местоположението ви може значително да подобри живота на батерията на вашето iOS 7 устройство. Опцията Background App Refresh може да бъде изключена, като отидете на Settings, кликнете върху General, и изберете Background App Refresh. Можете да изберете да деактивирате функцията за всички приложения, но е по-добре просто да я изключите за тези приложения, които не се нуждаят от актуализиране. След това се насочете към Settings, кликнете върху Privacy, и изберете Location Services. Превъртете надолу и изберете System Services. Тези опции имат за цел да подобрят вашата работа, но някои от тях драматично изцеждат батерията. Може да изключите iAds, Popular Near Me, и Frequent Locations функцията. Автоматичните актуализации на приложенията, които ползвате са доста удобни, но те също имат негативен ефект върху батерията. За да изключите тази функция отидете на Settings, кликнете върху iTunes & App Store, и превъртете надолу до Updates.
2. Замръзване или бавен потребителски интерфейс
Вашият iPhone или iPad не работи добре? Отидете в Settings, изберете General и кликнете върху Usage. Устройствата обикновено започват да се забавят, когато тяхна вътрешна памет се запълни. Ако имате много неизползвани приложения или стари снимки, изтрийте ги или ги преместите в облака. Едно iOS приложение може да бъде изтрито с продължително натискане на началния екран. Освен това разумно е да изключите и паралакс ефекта. За iPhone 4 и 4S, кликнете върху General в менюто за настройки, Accessibility и включете опцията Reduce Motion. За по-новите модели iPad и iPhone 5 и 5S работещи с iOS 7.1, отидете в Wallpaper & Brightness настройките, кликнете върху заключване на екрана и изключете Perspective Zoom. След това трябва да преминете през същия този процес на тапета на началния екран на вашето устройство.
3. Проблеми със свързаността
Ако имате проблем при свързването с Bluetooth, Wi-Fi, или клетъчната мрежа, активирайте режима Airplane в продължение на 30 секунди, след това го изключете, и се опитайте да се свържете отново. Понякога това решава проблема. Ако все още имате този проблем, може да се наложи да дадете устройството си за ремонт, но преди това опитайте да върнете първоначалните настройки на вашето Bluetooth устройство или Wi-Fi мрежа. Отидете в Settings, кликнете върху General, изберете Reset, а след това Reset Network Settings.
4. Вашите текстови съобщения не могат да се изпратят
Уверете се, че сте свързани към Интернет или чрез Wi-Fi или чрез клетъчна мрежа, кликнете върху червения удивителен знак до съобщението, и натиснете върху опцията „try again“. Ако проблемът продължава, опитайте да рестартирате устройството си, като задържите натиснати бутоните Home и Power.
5. Проблеми със синхронизацията
Проблеми със синхронизацията могат да възникнат, когато услугата, която се опитвате да използвате е неактивна или ако имате проблеми с връзката. Първо се уверете, че сте свързани към интернет, след това се уверете че сте въвели правилно вашата парола и опитайте отново. Ако все още имате този проблем, изтрийте акаунта от вашето устройство и го добавете отново.
6. Проблеми с някое приложение
Ако видите налична актуализация на вашия iPhone или iPad, приемете я и я инсталирайте. За да работят вашите приложения правилно, вие ще трябва да ги актуализирате. Ако имате проблем с някое приложение, натиснете два пъти Home бутона, приплъзнете проблемното приложение настрани и се опитайте отново да го активирате.
7. Екран, който не реагира
Този проблем в повечето случаи се решава със рестартиране на устройството. Ако телефонът ви е заключен, натиснете и задръжте бутона на захранването и Home бутона по едно и също време, докато видите логото на Apple. Това ще рестартира устройството.
Discussion about this post