Съоснователят на Google и настоящия изпълнителен директор на компанията Alphabet е известен с огромната си амбиция и силен характер. Той трудно се впечатлява, още по-малко от парите. Твърди, че парите не го интересуват, а търси идеи, които да ускорят развитието на дадена технология поне 10 пъти.
За да опознаете по-добре Лари Пейдж, ви предлагаме информацията на Business Insider. Прочетете тези 8 цитата, които разкриват гения и амбицията на Лари Пейдж.
1. „Изобретенията не са достатъчни сами по себе си. Никола Тесла е изобретил електрическата енергия, но след това борбата му е била много по-голяма докато успее да я направи достъпна за хората. След като компаниите изобретят нещо, след това те трябва да комерсиализират нещата и да ги сведат до нивото на обикновените хора.“
2. „Още сме на около 1% от това, което е възможно. Въпреки по-бързите темпове на промяна на света, ние все още се движим прекалено бавно в сравнение с възможностите, които имаме. Мисля, че причината за това е негативността ни.. . Всяка история, която чета е Google срещу някой друг. Това е скучно. Трябва да се концентрираме върху изграждането на нещата, които не съществуват.“
3. „Идеята, че всички трябва да работят като роби, за да вършат нещо по неефективен начин, за да не си загубят работата… това просто няма логика за мен. Това не може да е правилният отговор.“
4. „Ако мотивацията ни беше само в парите, ние отдавна бихме продали компанията и сега щяхме да се излежаваме на плажа! “
5. „Моята работа като лидер е да се уверя, че всички в компанията имат добри възможности за развитие и се чувстват значими, защото допринасят за доброто на света. Моята цел за Google е да води, не да следва.“
6. „Нашата цел е да създаваме красиви и интуитивни услуги и технологии, които са толкова полезни, че хората ги използват поне по два пъти на ден, като четката си за зъби. Замислете се, колко малко са нещата, които хората използват по два пъти на ден.“
7. „Ако сте наистина добри в нещо, може да създадете компания от 10 души, а услугите ви да се ползват от милиарди потребители по света.“
8. „Много компании не успяват с течение на времето, защото обикновено пропускат бъдещето. Аз пък се опитвам да се фокусирам върху него. Какво ще бъде бъдещето? Как ще го създадем? Как да направим нашата организация така, че да се фокусира върху него и да го движи с голямо темпо?“
Discussion about this post