Доста вестници и списания планират постепенното въвеждане на платени секции в своите интернет страници. Там разбира се ще е най-добрата, качествена и интересна информация, но според проучване на Forrester, цитирано от ReadWriteWeb, доста малко хора биха платили, за да разгледат тази информация.
Всъщност Forrester разкрива, че 80% от потребителите в САЩ и Канада не биха платили изобщо за достъп до информация. 8% биха платили за достъп до цял сайт, други 8% за комбиниран абонамент – интернет, печатно издание и мобилен достъп, а едва 3% биха заплащали за отделен материал.
Макар че проучването не засяга този въпрос, можем да сме сигурни, че една немалка част от платилите за безплатен достъп или ще се комбинират с приятели, или дори ще „изнесат“ съдържанието на безплатни източници. За това е по-добре медиите да се ориентират към други методи за увеличаване на приходите.
Discussion about this post