Повече от 80% от компаниите, които рекламират в Twitter подновяват своите маркетингови усилия в услугата за микроблогинг и удължават съществуващите договори. Това коментира главният изпълнителен директор на компанията. Но докато Twitter е фокусиран върху изграждането на бизнес, основан върху рекламирането, директорът Dick Costolo казва, че бъдещето на компанията не е зависимо от плаващите дялове на акциите на борсата. Новината коментира Reuters.
Инвеститорите следят отблизо бързо растящи компании като Twitter и Facebook, с надеждата, че те ще се превърнат в следващата машина за пари. Twitter, който има повече от 200млн. регистрирани потребителски профили, позволява на хората да изпращат кратки, 140-симворти съобщения и да следят така наречените „туитове” на своите приятели и на известни личности.
Costolo обяви, че компанията грубо има около 600 рекламодатели, за разлика от 150 в края на 2010 година. „Ние нямаме нужда от оптимизация за краткотрайния доход,“ каза също той. Но директорът отказа да отговори на въпроса дали Twitter е печеливша компания. Услуги за социални мрежи като Twitter и Facebook непрекъснато предизвикват установени онлайн компании като Google Inc и Yahoo Inc, тъй като са се превърнали в популярни онлайн дестинации за потребители и рекламодатели. И именно това кара инвеститорите да не спират да залагат какво ще е бъдещето на компанията.
Discussion about this post