Според последно проучване проведено от AdMob потребителите прекарват повече време в работа със своя таблет, отколкото да използват своите настолни компютри или смартфони. Данните показват също, че таблетите са по-предпочитани и от гледането на телевизия, слушането на радио или четенето на книга. Изследването има за цел да улови очертаващите се тенденции в променящите се навици на потребителите на таблети, предаде tuaw.
От AdMob също така прогнозират че до две години на пазара ще има около 165 млн. устройства. В провеждането на изследването компанията обобщава данните събрани от 1,430 собственици на таблети. Според думите им 77% от тях прекарват много по-малко време на настолните си компютри, откакто са закупили своя таблет. Наред с това 43% от потребителите отбелязват, че работят повече с таблета си, отколкото с персоналния си компютър. Като 28% от тях заявяват, че основното устройство, което използват е именно таблета. Изследването показва, че около 68% от потребителите прекарват поне един час дневно, работейки с устройството. Като 84% от времето, което прекарват е за видео игри, около 78% използват таблета си, за да търсят конкретна информация в интернет, докато 74% използват устройството за своята електронна кореспонденция.
В действителност изследването не очертава решенията, които мотивират потребителите да закупят именно таблет. В голяма степен анализа е концентриран върху употребата на устройствата и очертава тенденцията, че потребителите прекарват все по-малко време със своя ноутбук или настолен компютър за сметка на популярните таблети.
Discussion about this post