Социалните мрежи остават засенчени от невероятния успех на ТikTok в световен мащаб. Приложението за споделяне на кратки видео клипове продължава да регистрира рекорди. Всичко това накара дори брандове от ранга на Google и Facebook да интегрират функции, с които да предложат сходни възможности с TikTok.
YouTube е най-популярната услуга за видео съдържание в интернет. Тя се превърна в отправна точка за опитите на Google да популяризират кратките видео клипове. Алтернативното решение на компанията се казва YouTube Shorts и вече се превръща в предпочитана онлайн дестинация за потребителите. Компанията сега разкри любопитни детайли за аудиторията на приложението, които вероятно ще ви изненадат.
Според официалните данни повече от 1.5 млрд. потребители гледат съдържание в YouTube Shorts всеки месец. Google уточниха, че данните обхващат Shorts видео плейъра, което означава, че броя на изгледаните кратки клипове вероятно е доста по-голям, съобщава Mashable.
За да добиете по-реална представа ще допълним, че TikTok обявиха над 1 млрд. потребители през есента на 2021г. Една от причините за успеха на YouTube Shorts е, че не съществува като отделно приложение, а вместо това е интегрирано към най-популярната видео услуга в интернет. Именно тази особеност позволява на Shorts да постигне впечатляващите резултати.
TikTok също разглеждат YouTube като най-голямата заплаха за своя бизнес. Преминаването на 1.5 млрд. активни потребители месечно е потвърждение, че опасенията им са напълно основателни.