Lenovo планират през тази година да разширят значително присъствието си в глобалния пазар на смартфони, като станат по-популярен бранд сред потребителите извън Китай. Един от ключовите фактори за постигането на тази цел ще бъде придобиването на Motorola от Google, която има силно влияние в Европа и особено САЩ. Aнализатори на Digitimes са на мнение, че Lenovo ще успее да изпревари популярни компании като Sony, HTC и LG.
По този начин китайският гигант ще се превърне във вторият най-голям производител на смартфони с Android OS в глобален мащаб. Пазарният дял на LG, HTC, Sony и Motorola в момента е 7%, 6%, 5% и 4%, a най-популярният бранд сред потребителите: Samsung притежава внушителните 65%. Lenovo ще запази същата си стратегия в Китай и развиващите се пазари, но ще използва популярността на марката Motorola, за да генерира по-високи продажби в Европа и САЩ.
Минималната разлика между показателите на другите конкуренти на компанията също е фактор, който ще улесни китайската компания в реализирането на тази цел. За нас потребителите ще е много интересно да проследим как ще изглежда първия съвместен продукт на Lenovo и Motorola. Предстои да видим колко време ще отнеме на китайския гигант, за да успее да се превърне и утвърди като втория най-голям производител на смартфони с Android OS.
Discussion about this post