Рекламите в YouTube могат да са доста досадни, но това е основният източник на приходи за Google. Най-популярната видео услуга предлага най-разнообразната колекция от подобно съдържание в интернет. Времето, което прекарваме в YouTube профилите ни се увеличава постоянно и това е тенденция, която Google искат да продължат с пълна сила и през 2017г. Последните данни на TechCrunch разкриват, че за в бъдеще няма да виждаме реклами в каналите, които имат по-малко от 10 хил. гледания.
Услугата автоматично ще блокира показването на реклами в тях, като над новата функция се работи от няколко месеца. По този начин YouTube искат да сложат край на негативната практика дадени канали да крадат оригинално съдържание от истинските източници и респективно да им пречат да печелят от популярността на клиповете сред потребителите. Taзи стратегия на YouTube може да се възприеме и като предпазна мярка срещу качването на клипове, които съдържат обиди на политическа, етническа или религиозна основа.
Услугата скоро ъпдейтна своята рекламна програма с идеята да улесни максимално потребителите. След това се оказа, че абсолютно всеки собственик на канал в YouTube може да бъде одобрен да публикува съдържание в платформата. Алгоритмите на услугата автоматично ъпдейтват дадено видео и започват да показват реклами към него. В крайна сметка това доведе до ситуация, в която виждаме по-некачествено съдържание, което в същото време генерира приходи за създателите му. Новото ограничение е създадено, за да сложи край на този проблем.
Вижте как YouTube спират да показват 30-секундни реклами от 2018г.
Discussion about this post