Да речем, че ще организирате игра с надпиване за преодоляване на негативите на появилия се във вторник Google Buzz – новият странен миш-маш от статус съобщения, географско местоположение и общност на социална медия. Изпийте едно питие всеки път, когато някоя учена глава каже, че Google се опитва да „убие“ Facebook, Twitter или произволна фирма, стартираща в областта на „Географското местоположение“.
Вие ще сте напълно пияни. Виковете „Това е убиец на Facebook!“ и „Това ще убие Twitter!“ са еднообразни, но напълно разбираеми предвид, че това е един от първите големи пробиви на Google, който никога не е бил в състояние да получи добро сцепление със социалните мрежи, смятат от cnet.
Google Buzz има за цел да останови причините, поради които хората използват Facebook и Twitter, както и защо първите приложения са започнали да използват „Гео“ услуги, и да ги обедини в един продукт, тясно свързан със съществуващия им Gmail клиент.
Toва е най-откритото признаване на факта от страна на компанията, че хората обичат тези кратки съобщения в реално време и социалните медиите за споделяне.
Discussion about this post