Google Mobile Ads реши да обяви чрез Twitter, че компанията е постигнала поредния си успех в мобилната реклама. От 2007 година досега, AdMob е обслужила 300 милиарда реклами. Това съобщава Тechcrunch.
Само за 5 месеца, компанията успя да увеличи рекламите си със 100 милиарда. През май 2010 година тя обяви своите 200 милиарда. За да ви дадем по-ясен поглед над развитието на компанията ще споменем, че на AdMob й отне 9 месеца да увеличи рекламите си от 100 на 200 милиарда.
Припомняме ви, че през миналата година, Google имаше известни затруднения по придобиването на AdMob. Първият й опит бе провален поради антитръстови пречки от страна на FTC, но 6 месеца по-късно Google все пак купи AdMob. Компанията е своеобразен „рекламен пазар“, който има за цел да свърже рекламодателите с мобилните издатели. Тя дава възможност за създаване на целеви реклами, като поръчителите могат да изберат освен страниците, също и местоположението, мобилните оператори, мобилните платформи и тн.
Discussion about this post