Аmazon подготвят премиерата на нов интересен продукт, който се очаква да е достъпен за потребителите до края на годината. Търговският гигант вече провежда усилени преговори с най-големите звукозаписни компании, за да ги привлече към предстоящата си музикална услуга. По този начин Amazon ще се изправи в директна конкуренция с предложения като Spotify, Beats Music, Google Play Music All Access и др., съобщава TechRadar.
Oчаква се също така компанията да интегрира музикалната си стрийминг услуга към Amazon Prime и така тя да допринесе допълнително за приходите и от абонаментни планове. Факт е, че не за първи път разбираме за подобни планове на търговския гигант, но сега сделката със звукозаписните компании е по-близо от всякога. Amazon планират да инвестират огромни финансови средства, за да гарантират разнообразна колекция от съдържание на клиентите си.
Анализаторите са на мнение, че компанията изразходва около $1 млрд. на година за своята видео услуга, което по най-добър начин показва с какви внушителни възможности разполага тя. Новият музикален проект на Amazon e интересно решение, което в същото време трябва да предложи нещо различно, за да привлече вниманието на потребителите. Поставянето на по-ниска такса за месечен абонамент от конкурентните услуги би бил добър старт, но сам по себе си недостатъчен, за да гарантира успеха и.
Discussion about this post