Впечатляващата история на продукти като iPhone, iPad и MacBook е причината Apple да се превърне в синоним за лукс и качество. Технологичната индустрия нямаше да е същата, ако не бяха иновациите на компанията през последното десетилетие. В контекста на казаното дотук не е изненада, че Apple често оглавява класациите за най-богати и ценни брандове в световен мащаб.
Сигурно знаете, че Apple е първата компания, която струва $3 трилиона. Бизнес империята ще продължи да се развива и със серия от впечатляващи продукти, които ще видим преди края на 2022г. Икономическата ситуация в глобален мащаб създава редица предизвикателства дори за компании от ранга на Apple.
Продажбата на голям брой акции през последните седмици са редуцирали пазарната капитализация на компанията. По този начин Аpple вече не са най-богатият бранд в света. Те губят първата позиция за сметка на саудитския петролен гигант Aramco.
Aктуалните данни показват, че през последното денонощие акциите на Apple регистрират спад от 5%. В момента пазарната капитализация на бизнеса им се оценява на $2.37 трилиона, информира BBC.
Aramco контролират активи от $2.42 трилиона, което е достатъчно да изпреварят своя директен конкурент за приза най-скъпа компания в света. Трябва да отбележим, че промяната в позициите на първите две места се случва за първи път от над две години насам. Стойността на акциите на Apple се е свила с над 20% от началото на 2022г. досега, което оказва директно влияние върху загубата на първата позиция.