Apple успя да покаже най-добрия резултат в историята си в оценката ACSI (американски индекс на удовлетвореността на клиентите). Индексът на удовлетвореност на клиентите на компанията е нараснал от 84 точки миналата година до рекордните 86 точки през тази година. В същото време Apple все още води пред клиентите на всички производители на компютри, базирани на Windows.
Нещо повече, разликата между Apple и най-добрия резултат на неговите конкуренти е девет точки, най-значителната разлика във всички категории на ACSI. В същото време, много марки под Windows също така постепенно подобряват резултатите си, макар и не с темпове за да се доближат до лидера. Така например, Acer, Dell и HP, както и няколко други производители, достигат 77 точки в ACSI.
Подобряване на имиджа на марки работещи с Windows е свързано с техния преход към използването на Windows 7. Отзивите от потребителите са много по-положителни като емоции, отколкото на предишната операционна система Windows Vista. В същото време рекордните нива на Apple се дължат на изключително успешния старт в продажбата на таблета iPad, както и желанието на компанията да бъдe креативнa и различнa от другите.
Discussion about this post