През последните седмици Apple усилено работи по последните детайли около наследника на iPad. Според информация от източници на DigiTimes, компанията има доста високи очаквания от новия таблет и дори е завишила прогнозните продажби.
В момента Apple продава по около 4 млн. iPad-а на всеки три месеца. С повявата на iPad 2 обаче тя очаква да започне да продава по 6 млн. таблета на месец. Това я е принудило да назначи още две компании, произвеждащи сензорни дисплеи, за да може да задоволява интереса на потребителите към устройството, твърдят още анонимните източници.
Източниците обаче попариха слуховете, че ще има и версия на iPad с по-малък дисплей, както усилено се спекулираше през последните дни. Те обявиха, че за момента няма такива очаквания в дистрибуторската мрежа на компанията, нито производителите на сензорни дисплеи са получавали поръчки за по-малки дисплеи от Apple. Разбира се това може да се промени във всеки момент, но за момента се очертава, че по-малкият iPad може и да не се появи толкова скоро, колкото се очаква, ако изобщо съществува.
Discussion about this post